Masteroppgave og jobbtilbud

Nå har jeg sendt masteroppgaven i trykken. Det ble noen ganske slitsomme dager helt på tampen, men konsentrasjonen og disiplinen var på topp da det gjaldt som mest. Er egentlig ganske fornøyd med innsatsen min sånn sett.

I april var jeg på HFC. Der møtte jeg bl.a. noen fra Veritas som hadde jobbet med kartlegging av sikkerhetskultur i Jernbaneverket, og siden masteroppgaven min handler om sikkerhetskultur blant togledere, så var de interessert i at jeg presenterte masteroppgaven min for dem. Jeg fikk invitasjonen på fredag og presenterte på mandag. Så tok de meg inn til førstegangsintervju, og et par dager senere annengangsintervju.

Jeg søkte på tre jobber og fikk tilbud fra alle. Veritas, Scandpower og Jernbaneverket. Har sagt ja til Jernbaneverket, og begynner i jobben på fredag.

Leave a Reply

